"Jag är så jävla kär"

Hej! Tre inlägg igår, not bad huh? Försöker verkligen komma igång igen, men den där vanan att klicka sig in på blogg.se finns inte kvar. Anledningen till att jag trappat ner på bloggandet beror mycket på att jag inte riktigt har tid. Så om jag bloggar får ni tyvärr räkna med att inläggen kanske blir både kortare och färre. Men bättre det än ingenting eller hur?

Har precis kilat upp i min lägenhet efter en myspys middag med H. Ceasarsallad och massa prat. Vi disskuterade det jag skrev om igår, mellan mig och DP - finns ingen som är bättre på att lyssna! Vi kom fram till att jag ska avvakta med att ta det där djupa samtalet, men samtidigt så ska jag verkligen försöka få honom att förstå att jag är "redo att kasta mig ut" och att bli seriös. Dessutom ska jag verkligen fösöka att lita på honom igen och inte vara rädd för att bli sviken. Hmm...  jo men det här ska nog gå bra! Bara jag tänker på  oss så blir jag alldeles varm innombords. Jag är så jävla kär rent ut sagt, som jag sa till H.

Imorn är det jobb jobb jobb.. och sen ska jag nog äta och sova hos DP. Som jag förresten ska ringa och säga godnatt till nu, har bara mailat med honom idag. Kär var det ja.. Kär och patetisk. Men det är fint att vara kär. Mycket fint. Puss!

Kommentarer
Postat av: M

Är verkligen en underbar känsla att vara kär, vet vad du menar! Just nu är jag kär i en kille som inte vet om det, än =)

2008-10-21 @ 08:07:39
Postat av: Jessica

Jättekul att du kommit igång med bloggen igen! :D

2008-10-21 @ 11:52:50
URL: http://met3ora.blogg.se/
Postat av: malin

jätte kul att du har börjar skriva igen, och det är hur roligt som helst att läsa om dig och DP, hoppades verkligen på er och det gör jag fortfarande!=)

2008-10-21 @ 19:58:00
Postat av: valentina

va kul! :)

2008-10-25 @ 13:07:26
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0