Jag finns alltid vid din sida.

För ett år sedan var vi vänner.
Sedan kom vi närmare och du har fyllt ett tomrum inom mig.
Du är min livsenergi, jag behöver dig för att fungera.
Jag vet att du alltid kommer ställa upp för mig.
Du vet att jag alltid kommer finnas där för dig.
Jag är säker på att du aldrig kommer att svika mig.
Men det är mer än så, du får mig alltid att skratta när jag är på dåligt humör
Vill jag ha roligt så finns du alltid där med dina galna berättelser och åsikter
Vår vänskap betyder allt för mig.
Du är en så stor del av mitt liv nu att jag får abstinens om jag inte får träffa dig.
Det här är inte smörig shit, det är ord direkt från hjärtat.
Tack för att du finns!
JAG ÄLSKAR DIG H.


Bilden har ingenting med texten att göra. Lundlund


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0