Now

Hej! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg. Men det får bli litet, för jag är hemma hos min pojkvän som jag tänker kalla för Mr. Big här i bloggen.. Nej, självklart pratar jag om min Drömprins. Vi är tillsamans nu och det går verkligen bra. Men som jag sa förut så går vi långsamt framåt, och jag anstränger mig för att inte ta honom för givet och försöka uppskatta det vi har nu istället för att bara tänka på framtiden.

Rom var underbart! Jag fick resan i present av H & Baby. Vi shoppade, promenerade runt i Rom, åt god mat, drack gott vin, njöt av det vackra vädret och umgicks. Kom hem med bland annat en underbar mysig kofta från Stella McCartney och en Patrizia Pepe klänning. Det är nog det som är värt att nämna...

Ikväll ska jag laga mat till min prins, sen myser vi nog lite med en film och lite choklad. Sen tror jag att jag sover över här. På fredag ska vi hem till Mamma & Pappa på middag. Första gången de träffar DP sedan vi blev tillsamans igen. Lite nervös, men det ska nog gå bra - hoppas bara att M&P inte forskar i vår lilla "paus" för mycket.

Saknar verkligen min lilla blogg, ska försöka att komma igång igen! Men vill inte lova något! PUSS!

Kommentarer
Postat av: M

Åh äntligen!! Kollar in varje dag efter nya inlägg, saknar dom! Och kul att ni är tillsammans igen, det låter som ni är det perfekta paret =)

2008-10-13 @ 19:24:36
Postat av: Ronja

Kul att se ditt inlägg :D hoppas att allt går bra!

2008-10-13 @ 20:23:29
URL: http://rsi.blogg.se/
Postat av: valentina

Åh va roligt! Blir så glad av att läsa din blogg!

Hoppas du fortsätter nu och kommer igång på riktigt igen :)

2008-10-14 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0