Sushi for beginners

Kom precis hem från jobbet, är hemma en snabbis för att sätta på mig lite bekvämare kläder och hämta lite saker som jag behöver till imorn. Ska ju sova över hos DP och hinner inte hem innan jobbet imorgon. Vi ska faktiskt göra egen sushi till middag. Har bara testat det en gång tidigare och det gick ju sådär, men nu ska vi verkligen vara seriösa och noggranna! Mysigt ska det bli i alla fall, fast ändå lite geeky haha. Som P uttryckte det när jag berättade om våra planer: 

 "Ska ni göra egen sushi! Hahah vad löjligt, typisk amerikans film.. ett förälskat par som gör sushi. Hahah jag dör! Köp hem istället"
  Sen insåg hon att det är jag som är hennes chef och la till: "Men det är ju å andra sidan väldigt gulligt..".

Kanske bloggar lite från la casa de Drömprinsen när han diskar eller nåt, höhö. Annars hörs vi imorn! Kiss!
På tala om rubriken borde ni verkligen läsa den boken av Marian Keyes. Grym! Hur många tjejer där ute känner inte igen sig med Lisa? Zero?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0