Leighton Meester at fashionweek


Leighton i New York på väg till en visning. Ursnyggt, helt och hållet min stil från topp till tå! Fast ett par helsvarta heels vore nog ännu mer SIS. Men Leighton är riktigt duktig på det där med att klä sig, hennes stil faller verkligen mig i smaken. Klänningen är fantastisk! Och hennes utseende gör det ju inte sämre heller. Hon ser så naturligt snygg ut!

Jag vill också vara på fashionweek! För fyra år sedan var jag i New York under fashionweek, och en nära vän till mig där lyckades fixa in oss på en hel del visningar. Det var magiskt! Åh, jag måste dit 2009, med mitt lilla (men väldigt exklusiva!) kontaknät i NY borde jag få se lite i alla fall? Men bara vara där och titta på alla snygga människor, hänga i Bryant Park, designklädd från topp till tå och bara andas in lite fashionluft. Det siktar vi på!  

Kommentarer
Postat av: Ronja

Long time no see! Hoppas att allt är bra :-)

2008-09-15 @ 20:52:53
URL: http://rsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0