Stress & Födelsedagsfirande

Hej! Hörrni, nu är det september - sommaren är officiellt över! Och protestera inte nu, den är faktiskt det. Visst kan det bli fint väder, men bara för det är det inte sommar. Jaja, för mig känns det okej. Har två resor att se fram emot. En weekend i oktober och en långresa i vinter. Mer får ni veta när det närmar sig. 

Ons - Söndag har varit några galna dagar. Jag har som ni förstår fyllt 30. JAG ÄR TRETTIO ÅR NU! Det har varit en massa att göra. Fix och trix inför den stora festen, släktmiddag, födelsedagsmiddag (festen var inte på själva dagen) och utgång med vännerna osv osv. Det har varit så mycket att göra! Så mycket slit! Men det har varit kul, och det var absolut värt det. Allt var så lyckat! Festen... åhhh det var så grymt! Körde inte på choose your colour, tappade lusten för den idén efter ett tag. Det blev en klassisk fylla-jämt-fest. Med bubbel, trerätters, fyverkerier, långbord med massa underbara gäster, tal (inga tradiga sådana, det hade jag förbjudit - en tårögd H var nära ett tag men tillslut avslutade hon förståndigt nog haha), dansgolv, dj's, presenter. Ahohihihiii (försökte få till ett ord som beskrev min glädje) jag har fått SÅ MYCKET FINT OCH DYRT! Det är helt otroligt, jag känner mig som en riktigt bortskämd jävel! Men jag är så glad och tacksam för allt! Vet inte hur jag ska tacka mina nära och kära. Hmm.. det får bli något  riktigt satsigt, roligt tackkort!

Gör det hela mer detaljerat senare nu måste jag jobba.. puss!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Grattis i efterskott! :-)

2008-09-01 @ 16:21:21
URL: http://rsi.blogg.se/
Postat av: M

Grattis i efterskott!! Låter som att du haft det bra =) Själv fyller jag 18 idag.

2008-09-01 @ 17:38:29
Postat av: SIS

Tack tack! Grattis M, härligt att bli myndig!

2008-09-02 @ 12:25:45
URL: http://sthlmsingel.blogg.se/
Postat av: malin

grattis i efterskott!

bättre sent än aldrig;)

2008-09-05 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0