Varning!

Hej! Ville bara säga att jag är ledsen att bloggen inte uppdateras för tillfället. Delvis för att jag har mycket annat, men också för att lusten inte riktigt finns där. Detta är första gången jag loggade in sedan jag skrev det senaste inlägget. Och det säger ju en hel del. Anledningen till att jag skriver detta är för att jag vill försäkra er att jag inte slutat helt och för att jag vet hur störande det är när de bloggar man läser aldrig uppdateras, så jag ville "varna" er.

Men forstätt kika in så lovar jag att jag är på hugget snart igen! Då ska ni få veta ALLT! Ställ frågor tills dess vetja!

Ps. Lite trist att inte logga in på så länge så har man fått TVÅ kommentarer.. fast sen är ju inte mitt läsarantal direkt stort heller.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vore jätte kul med en update utan dess like om du känner för det sen när du har återfått blogglusten. Hur har det gått med drömprinsen? Hur går det med E och hennes lilla bebis? Vad har du för framtidsplaner... Någon dröm du håller inne med? :-)



Kram, Ronja

2008-09-16 @ 22:01:23
URL: http://rsi.blogg.se/
Postat av: Åsa

puuh, jag trodde du hade "dött" igen..

hur går det igentligen med DP, har ni några planer på att träffas igen?

2008-09-17 @ 21:38:14
Postat av: valentina

saknar dina inlägg!

hur går det med drömprinsen? :) och hur går det för E(?) med barnet(och pappan)?

2008-09-17 @ 23:36:14
Postat av: malin

jag hoppas du får tillbaka skrivlusten snart!=)

2008-09-20 @ 13:53:03
Postat av: M

Åh jag hade hoppats på massa inlägg nu när jag kom tillbaka från semseter en vecka!! Hoppas du får tillbaka blogglusten för din blogg är bäst!

2008-09-20 @ 15:42:17
Postat av: Åsa

det har gått en vecka..

2008-09-23 @ 21:24:40
Postat av: Åsa

sis?

2008-09-24 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0