Det är april, solen skiner och jag är lycklig!

"Idag är jag back on track igen efter en liten sjukperiod. Skönt att vara frisk till helgen! Och vilket underbart vårväder det har varit idag! Stockholm är så underbart den här tiden på året. Fika på uteserveringar i solen, underbara kläder i affärerna, alla är glada och mångfalden här i huvudstaden är riktigt snyggt klädda alltså! Well done 08:or! Idag har jag jobbat, lunchat i solen (ceasarsallad) med Chica och P, jobbat mer, gått lite i affärer och sedan fikat med H på en uteservering. Perfekt dag! Ni ska få se vad jag shoppade sen, är jättenöjd!"


Så skrev jag för EXAKT ett år sedan.. Och det är läskigt lik min dag idag. Jag har varit på strålande humör pga. vårvädret. Jag var sjuk ganska nyligen. Jag har lunchat med P (dock inte Chica), kollat lite i affärer och fikat med H på en uteservering. Snacka om att ingenting har förändrats!
Fast när jag skrev det här visste jag inte att jag några dagar senare skulle ha ett stort bråk med min Drömprins som ledde till att vi gjorde slut. Hoppas inte att det upprepar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0