Fredagskväll!

Drömprinsen och jag har precis käkat. Han rakar sig nu (hah, han är suppergullig när han ser så koncentrerad ut..)och jag väntar snällt på min tur i badrummet.. Eller snäll och snäll - det är ett måste att DP gör sig iordning före mig, annars slutar det med att jag är där så länge att han inte hinner ens titta sig i spegeln innan det är dags att ge sig iväg.
Ikväll blir det först drinkar på något "lugnt" (dvs. inte en nattklubb) ställe med ett trevligt gäng. Sedan får vi se om vi hänger kvar där eller drar vidare ut i Sthlms nattliv. Ska bli riktigt trevligt! 

Ska ta en dusch, och sedan svida om till: latextights från American Apparel, grått linne från Monki och svart kavaj från Topshop. Outiften blir snäppet vassare med hjälp av mina skyhöga klackar från YSL (ni vet dom jag fick i 30-års present..). Som färgklick blir det min cerise clutch från Mulberry
Till det blir det svart/silvriga accesoarer tror jag, armband och ringar alternativt ett snyggt silvrigt halsband. Hmm.. undrar om jag har något som passar. Ett sånt där med massa kedjor som är så fashion nu hade varit snyggt. Men det har inte jag... Ok, trist info för er. Nu ska jag äta wasabinötter.....muuums!

Ha en superkul alternativt mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0