Friday

Kom hem precis efter en dag som sett ut ungefär så här: frukostmöte med en klient, jobb på kontoret, sen lunch med mitt ex och numera gode vän CK, ännu mer jobb, en latte i solen med Red följt av lite shopping och nu kom jag hem.

Ikväll blir det hemmafest hos Drömrpinsens kompis som fyllt år. Kul! Hemmafester är alldeles för sällan, god mat, skön stämning, bara trevliga människor (nästan, men bättre än på krogen) och så vidare...ni fattar! Vad jag ska ta på mig är ännu inte bestämt.. kanske återkommer på den punkten senare!

Annars ser helgen rätt lugn ut, enda planerat är söndagsmiddag med mamma och pappa. Kanske bor hos DP, eller så bor han här. Hoppas på bra väder, vill gärna ha en helg med promenader och fika på soliga uteserveringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0