Lycklig kärlek

Jag trodde att jag hade älskat någon förut. Då trodde jag att jag fick uppleva äkta kärlek. Nu ser jag tillbaka på det och inser att det inte ens var i närheten av den sortens kärlek man kan få uppleva. Den sortens kärlek alla borde få uppleva. Jag älskar känslan av att spricka upp i ett leende varje gång jag ser honom. Jag älskar att vakna upp av att han leker med mitt hår. Jag älskar när han ser in i mina ögon och inte några ord behöver sägas. Jag älskar sättet han förstår mig på. Jag älskar att gå hand i hand med honom längs gatorna. Jag älskar varje sekund vi tillbringar tillsamans. Jag älskar honom.

Kärlek kan vara det svåraste som finns, men det kan också vara den bästa känslan i hela världen. Jag har upplevt båda varianterna. Nu gör kärleken mig lycklig och jag önskar att det kunde vara så här förevigt.


Poet-wannabe.. Men jag kände för att skriva. Bilden är en parfymreklam för Dior. Världens finaste bild. Lycka Lycka Lycka Lycka Lycka.

Kommentarer
Postat av: Ronja

UNDERBART!!

2009-04-03 @ 21:35:04
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0