Oh-rey

Hemma efter en underbar weekend i mitt älskade Åre. Helt spontant hängde jag och DP på ett härligt gäng till Åre, dom hade bokat för jättelängesen men två stycken hade missat att ta ledigt från jobbet (hur man nu lyckas att glömma att man ska på semester, skumma typer)... så jag och DP packade snabbt som fan och tog hans bil till Åre tisdag em.

Dom som vi var där med var Stekarn, Stekarns bästis J (som var med i N.Y årsskiftet 07/08), min killkompis VB och hans tjej, som numera även är en god vän till mig - Glossy, Soccer och hans flickvän LC. Så jobbigt att köra smeknamn, kommer aldrig ihåg vad jag kallar folk för och måste gå tillbaka i arkivet vilket är riktigt jävla jobbgt!

Det blev några riktigt härliga dagar med bra skidåkning (sjukt mkt folk dock), shopping, glüvein i backen, trevliga middagar,  afterski och fest, stek i backen (allt från superfint väder till kasst väder) och mys med min älskling.

VB, Glossy, Stekarn, J, Soccer och jag var i Nice tillsamans i sommar om ni minns? Trist att inte H, Baby och Trendy var med... då hade det verkligen varit Nice-gänget goes Åre! Men jag hade trevligt med Glossy och LC, trots att de inte är  mina närmaste tjejkompisar så trivs jag riktigt bra ihop med dem, ser fram emot att lära känna dem ännu bättre!

Nu ska jag iväg och träffa H, sedan blir det hemmåt igen för att jobba.. Har massa jobb att ta igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0