Repor

Angående förra inlägget... det är inget spricka i min och DP's kristall. Men det finns repor och dom kommer förmodligen alltid att finnas där. Skum metafor, men jag vill att ni ska veta att INGENTING är perfekt mina vänner, inte för någon. Jag älskar DP av hela mitt hjärta och det förra inlägget hade inte så mycket att göra med honom.
Jag var berusad och trött, på dåligt humör och besviken. Min självkänsla var i botten och jag mådde allmänt dåligt. Orkar inte förklara så mycket mer än så för er, bloggen känns mer avlägsen och oviktig än någonsin... både mitt och ert fel.

I lördags var jag och några sköna typer på Mando Diaos konsert på Annexet. Inget jag lyssnar på annars..men fyfan vad bra det var! Härligaste draget (trots/tack vare 100000 tonårstjejer) och grym musik. Bästa konserten på år, skönt att kunna tänka på annat.

Kommentarer
Postat av: Ronja

<3

2009-04-28 @ 02:26:03
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0