in the city of blinding lights

Hej fina ni! Hoppas att ni hade världens finaste jul! Ska berätta om min jul senare, när jag är mindre busy. Gissa var jag är? Ledtråd: bästa staden i världen.
Easy shit;
.
NEW YORK CITY!
.
För första gången är jag och min prins här tillsamans. Vi kom hit den 26e, bor på världens coolaste hotell, träffar massa vänner och bekanta (så kul att få presentera DP för alla här), äter gott, festar (finns grymma ställen här i NY för oss "lite" äldre), SHOPPAR, myser.. Känns underbart att vara på min favoritplats i världen med min favoritperson - blir lite som att uppleva staden på ett nytt sätt när man gör det med sin kärlek.. romantiska middagar, hand i hand i central park och så vidare.
.
H och hennes pojke (dom är så fina, påminn mig att berätta lite om deras kärlekssaga någong gång!) anländer idag.. ska bli super att få fira nyår med dem! Dessutom kan vi shoppa lite tillsamans, DP är klädintresserad men han börjar tröttna...haha!
.
Nyårsafton blir en favorit i repris från 2007/2008, stoooor fest på Upper East Side bland NY Socialite. Är så taggad! Har haft lite klädpanik, alla kommer ju vara så galet snygga i allt från Balmain till Vera Wang.. så jag gav mig själv tillåtelse att spendera äckligt mycket pengar på en klänning med ursäkten "måste ju passa in".                H kör på raka motsatsen vilket egentligen är tusen gånger coolare, citerar ett sms från henne (svar på mitt sms "KLÄÄÄDPANIK!!") : "Baby, panik klär dig inte - gör som jag och kör på Forever 21, H&M & TOPSHOP from top to toe". Och det häftigaste är att jag är säker på att hon kommer vara den snyggaste tjejen på festen! Men nöjd är jag ändå med klänningen..ni får se senare (jeeez, many teasers here..)!
.                                                                                                                                                                         Nu ska jag och DP ge oss ut på stan..Först lite shopping sedan lunch med en nära vän. XXXX

Kommentarer
Postat av: M

Kul med uppdate!! Gott nytt år, hoppas du bloggar mer nästa år ;) Och jag är grymt nyfiken på din klänning. Kram

2009-12-29 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0