Stolt moster

Jag har precis varit på sjukhuset. Igår blev jag moster till världens vackraste lilla flicka. Är så glad och varm i hela kroppen. Både för att jag är moster och för att jag unnar Storasyster och SP all lycka i världen, och hur svårt är det att vara lycklig när man är föräldrer till världens gulligaste flicka? Jag är redan förälskad i hene och det ska bli så härligt att få se henne växa upp!

 Nathalie Schuterman Baby fick sig ett besök igår (Så onödigt med dyra barnkläder blahblahblah - who cares? Den här bebisen ska skämmas bort av mig och därmed basta!) och åtminstone min Storasyster blev glad. SP tittade på mig och suckade; "Vad kostade det där? Hon kommer kunna ha det i en månad max". Hahah typsikt SP att alltid vara så ekonomisk och praktisk. Okej nu börjar det här bli lite väl internt och flummigt- men som sagt, jag är väldigt lycklig!
Och jag älskar att shoppa barnkläder!

Men till doppresent ska jag komma på något mer personligt och genomtänkt. Ett smycke? En Hermés sjal? Den kommer ju hon kunna ha livet ut! Fast lite väl tantigt för en noll-åring kanske. Ha ha. Ok nu spårar jag igen, dags att lägga av kanske..

Puss, ha det så bra!
/En moster

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men guud vad kul! :D Grattis mostern!!

2009-02-11 @ 21:29:37
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: M

Åh så roligt!!! Själv har jag en lillebror på 1 år =) Barn är så söta!

2009-02-12 @ 06:31:24
Postat av: valentina

Åh va roligt! Jag blev gudmor för några veckor sen och blev lika lycklig, bebisar är underbara :)

2009-02-19 @ 22:50:01
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0