Utkast: Hej! Hoppas ...

Hej! Hoppas allt är bra med DIG idag! Själv mår jag toppen vilket ni kanske märkte, jag vet inte.
Märker att jag oftast loggar in på bloggen när jag antingen är på hur gott humör som helst eller när jag känner mig riktigt deppig. Det var längesen ni stötte på vardagsnormala-SIS här i bloggen. Who knows, hon kanske dyker upp snart?

Men som sagt, på supergott humör! En konkret anledning; Jobbet gick lysande idag! Har haft anställningsintervjuer på förmiddagen. En arbetsmyra skulle flytta till N.Y för att kunna leva med sin kärlek, så det var bara att börja söka. Vi har haft måånga intervjuer de senaste veckorna - men ingen har känts helt hundra så vi har avaktat med att anställa tills det blir akut. Men idag sa det äntligen klick! En smart, kreativ kille, bra på sociala sammanhang, felfri engelska och dessutom supercharmig! Gryymt snygg också! Och ja, jag föll "lite" för honom.. Fick påminna mig själv och kolla på "Pencez de moi"-ringen (betyder - tänk på mig) på handen som jag fått av Drömprinsen. Ganska passande va? Tänk på mig, inte på den sjukt heta killen mittemot. Ha ha. Hur som helst, vi anställde honom direkt! Och nej inte för att han var het och charmig - Stekarn gillar honom också! Och han tar utseendet i sista hand då han trivs med att vara hunk numero uno i vårt lilla företag.

Sedan åt jag en supermysig lunch med Baby, E och hennes lille, alltid så trevligt att träffa dessa! De är mina riktiga prata-om-livet vänner. Vi är olika alla tre men förstår oss på varandra, och det är skönt att få åsikter från personer som har helt andra erfarenheter och sätt att se på saker. Jag och H är lite väl lika för sånt ibland till exempel. Mina vänner är så otroliga, unika och dem hjälper mig här i livet på så otroligt många sätt.. KÄRLEK.

Efter det så var det ännu mer jobb och det gick väldigt bra. Sen gick jag och shoppade på Nathalie Schuterman (I wish) ICA. Ska laga mat åt mig och H ikväll. Bulgursallad och kyckling - yum! 

Oj detta blev visst ett LÅNGT inlägg som säkert att jobbigt att läsa..bara massa text. Men en update är en update!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ronja

We love updates! Blir lite nyfiken på hur det kommer gå med hetingen på kontoret haha :)nej, skämt åsido..vågar inget annat då jag håller tummen för dig och DP och ett litet happy ending, även om jag inte är "sago-typen" hehe :) kram

2009-02-04 @ 19:46:20
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: M

Kul med update!! Kollar in här varje dag och bara längtar efter ett nytt inlägg.

2009-02-04 @ 20:59:09
Postat av: valentina

så gulligt med den där ringen :)

2009-02-07 @ 00:43:10
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0