sale sale sale

Loggar in på bloggen, tänkte skriva ett långt och härligt inlägg om Seychellerna. Godkänner en kommentar. Trycker på 'nytt inlägg'. Inser att jag inte orkar. Av alla de där anledningarna jag om och om igen rabblar upp.
Damn. Skulle ha bloggat i helgen när jag var sugen istället.. men då fanns inte tiden.
Dock sugen på att berätta att jag shoppat som fan det här året..! Min garderob känns så fresh och redo för de kommande månaderna. Och jag har bränt förvånansvärt lite pengar i jämförelse med allt jag shoppat. Reorna har varit grymma i år hörrni! Jag som brukar suga på att rea-fynda. Men i år... ohhyes!

Om ni inte bor i sthlm så kan ni spana in net-a-porters gryyyyymma rea! Ovan en rejält prissänkt läckerbit från MK & Ashleys märke Elisabeth & James. Lättburen, rolig, praktisk, snygg med en klassisk touche. Very SIS!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ska genast spana in deras rea! :)

2009-01-12 @ 21:26:45
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: valentina

den är grymt snygg!

2009-01-19 @ 18:25:45
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0