2! TVÅ! DOS! TWO! DEUX!

Hahah idag har jag nått botten. Klockan är 20.00 och jag har haft två besökare idag! Annars brukar det ligga runt tio-femton men idag..TVÅ! Galet ju! Men jag deppar inte ihop för det, utan jag börjar snarare fundera än en gång vad jag ska göra med denna blogg.

DESSA TANKAR SNURRAR I MITT HUVUD
+ Det är otroligt skönt att ventilera sina tankar skriftligt vare sig någon läser eller inte.
+ Jag älskar att skriva
+ Jag älskar mode och då är bloggen ett underbart sätt att få dela med sig av sin smak på
+ Jag har faktiskt några väldigt söta läsare som gillar det jag gör (dock så verkar dom en efter en dissa mig hah)

- Jag har sjukt få läsare och kommentarer vilket är astrist. (och ja, jag kan bara skylla på mig själv)
- Jag uppdaterar alldeles för sällan
- Varför lägga ner tid på något som två pers läser per dag?
- Att blogga anonymt är rätt risky om man blir upptäckt, trots att jag inte hänger ut ngn i min närhet kan det ändå föra med sig problem. Fast vad är oddsen..?

? Ska jag börja blogga som alla andra, inte anonymt alltså (och då blir det tyvärr ingen länk)?
? Ska jag försöka ragga läsare dvs, uppdatera ofta, skriva bättre texter, lägga ner mer tid på bloggen, marknadsföra den och så vidare?

Kommentarer
Postat av: M

Du får absolut inte sluta!! Men du kanske kan ragga lite läsare?? För jag älskar verkligen din blogg!!

2009-06-05 @ 22:21:42
Postat av: malin

jag håller med, du ska verkligen inte sluta skriva!

skriv mer ofta så får vi bli så otroligt mycket bättre på att kommentera!

2009-06-10 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0