no line on the horizon

Vad hände med sommaren? Vad hände med att sitta på en uteservering med ett gäng vänner? Vad hände med att ligga i en park, sola och äta jordgubbar? Vad hände med att åka utanför stan, ligga på en klippa eller brygga, lyssna på musik, sola, åka båt och vattenskoter och ta ett iskallt dopp?
Ohyes, så fort sommarvärmen visar sig så tror man att den och allt vad det innebär ska vara förevigt. Hell no. Men en sak kan jag säga er, vad man än säger om det svenska vädret så finns det inget bättre än svensk sommar- när den väl kommer. Och att det är så ovanligt med dessa underbara dagar kanske är en bidragande orsak till att man uppskattar dom så galet mycket.

Dagens visdomsord från mig.  Tänkte fortsätta skriva här men jag tror att jag postar detta och skriver ett mer riktigt inlägg till istället. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0