Olika dagar - samma outfit. Eller?


Dom två senaste dagarna har det blivit så att jag har haft samma outfit. En skön tisha från James Perse och ett par snortighta jeans från Acne. MEN accesoarerna har varierat helt.

I tisdags skulle jag på en finare lunch så då åkte mina älskade Louboutins på, ett par skor jag annars försöker att enbart använda vid festligare tillfällen. Idag när jag skulle vara barnvakt behövde jag raka motsatsen, då blev det mina bubblegumsrosa Hunters. I tisdags hade jag ett av mina finare smycken, ett Thomas Sabo armband med en läppstifts-berlock. Idag blev det min stora rejäla Omegaklocka för att den tål vatten och stötar (diska, busa med barn med mera). Inbte för att jag inte använder Omega klockan annars men jaa... kontrasten var kul tycker jag.


Kommentarer
Postat av: sofia

hej du jag undrar en sak jag undrarvart har du köpt den skor som är svart och under är röd Louboutins . om du känner ngn som har sånt och vill sälja hör av dig vill ha en sån .mvh sofia

2009-07-25 @ 00:56:00
Postat av: sofia

snyggt skor..

2009-07-25 @ 01:06:40
Postat av: SIS

De skorna ovan fick jag av min syster och hennes make i present, de köpte dem i NY. Sedan har jag även köpt ett par Louboutins i London. Men i Sthlm finns Louboutins på Nathalie Schuterman!

Tyvärr vet jag inte ngn som vill sälja, men kolla begagnat - akta dig för copys dock!

2009-08-10 @ 18:13:42
URL: http://sthlmsingel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0