Summertimes

Snart är det midsommar vilket innebär att jag inleder min sommarledighet. Jag tar ut en ovanligt lång semester, men då är det viktigt att komma ihåg att jag som delägare alltid måste finnas till hands. Jag är aldrig 100 % ledig och plötsligt kan det hända att jag måste tillbaka till Sthlm om något dyker upp. Men det är värt det, för jag har mycket att se fram emot som jag aldrig hade hunnit med en vanlig ledighet.

Inleder semestern med Bohusläns skärgård, västkusten (bästkusten) för er som inte vet det. Där har min familj ett hus och vi (jag och min kärlek) ska fira midsommar med min familj och familjevänner. Ser framemot detta otroligt mycket! Längesedan jag firade midsommar med familjen, och vännerna umgås jag med på tok för sällan. Ska bli kul att presentera min prins för dem. 

Tennisvecka i Båstad står också på schemat, med dem som jag var i Nice med förra sommaren. Men en sak har förändrats, i år är jag inte singel och min älskade prins följer med. VB's familj har ett stort mansion där och vi är ett så otroligt härligt gäng, jag misstänker att det kommer bli sommarens bästa vecka!

Sedan blir det Grekland i en vecka med DP, VB och Glossy (också ett par). Inget hårt festande. Bara sol, bad, god mat och dricka dagarna långa. Underbart och romantiskt.  

Det är allt jag har planerat, men förhoppningsvis blir det en shoppinghelg i London för mig och H. Dessutom blir det nog en långhelg på Gotland (Kalliiiiss!) där min älskade vän Baby befinner sig stora delar av sommaren. Och de lediga dagar (som lär bli få) när det inte är mkt jobb flyttar jag nog ut till mamma och pappa på Lidingö. Trots att jag är 30 behöver jag en dos av 'hemma' ibland.


Random pics (ej tagna av mig): Bohuslän, Grekland, Båstad x2

Bohuslän, Båstad, Grekland, förmodligen Gotland & London. I mina öron låter det som den perfekta sommaren. NU KÖR VI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0