Varumärkeskontroll

I brist på inspiration och lust att skriva om något annat gör jag en så kallad 'Varumärkeskontroll' som cirkulerar på många bloggar just nu. Tror meningen egentligen är att man bara ska välja en - men för mig är det omöjligt..

SKOR: Mina nya dyrgripar från GUCCI, favoriter som kommer att hålla i många år!
JEANS: Hard one, har ingen favorit utan varierar..men mina favoritpar är från Rock & Republic, Citizens of humanity och Acne.
T-SHIRT: Snygga basics från James Perse och sköna med tryck Marc by Marc Jacobs
UNDERKLÄDER: Agent Provocateur, Victoria´s Secret, Chantelle och Calvin Klein 
VÄSKA: Chanel, Mulberry & Balenciaga
PLÅNBOK: Marc Jacobs
SOLGLASÖGON: Marc Jacobs
KLOCKA: Omega, GANT, Triwa 
SMYCKEN: Thomas Sabo är en favorit, ringen jag fick av DP från Efva Attling sitter alltid på, Marc Jacobs, Cornelia..listan kan göras lång. Älskar NK details
TV: Sony
MOBILTELEFON: Blackberry
MP3: iPod
DATOR: Mac, stationär på jobbet och laptop hemma.
SMINK: id Bare Minerals, Make Up Store, YSL, Too Faced
ANSIKTSKRÄM: Clinique, tror inte på att krämer kan göra mirakel - är ute efter en som återfuktar och det gör Clinique bra
DEODERANT: Lancôme
TANDKRÄM: Pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Redken
TVÅL: Palmolive och shower gels från Victorias Secret och The Body Shop
PARFYM: Marc Jacobs 'Daisy' och Dior 'Miss Cherie' - gillar fruktiga och fräscha dofter denna tid på året
MINERALVATTEN: Ehmm..Soda Stream är bra?
VIN: Tro det eller ej men jag är ingen finsmakare..
DRINK:  Strawberry Daiquiri, Mojito och Cosmopolitan - girly as hell!
BRÖD: Stenugnsbakat Gateau
MAT: Sushi, grillat och skaldjur
GLASS: Ben&Jerrys och all god italiensk glass..
GODIS: Choklad
SÄNG: Jensen
LAKAN: Åh vad heter dom.. köpte dom på NK för flera år sen i alla fall.  
FRISÖRSALONG: Behåller det för mig själv.. paranoid as usual.
DAGSTIDNING: Precis bytt från SVD till DN..vet inte vad jag fick för mig men well well.
MAGASIN: ELLE, VOUGE och Harpers Bazaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0