at the airport

Heej! Nu sitter jag på flygplatsen här i Italy och väntar på flyget som bär mot Paris, för att uppleva modeveckan även där. Ska sitta front-row på Balenciaga bland annat. I wish. Haha. Nej men det ska bli skönt att komma hem till Sthlm, trots att jag har haft det så otroligt bra i Milano! Shopping, middagar, fest och modevisningar - allt i en väldigt glamourös förpackning. En helt perfekt resa! Tack igen H darling, för ditt kontatknätverk här i Milano som gjorde allt möjligt! I New York är det min tur!

Har kopplat upp mig på flygplatsens trådlösa på min egen dator, därav återkomsten av å, ä, ö. Nu ska vi börja gå mot gaten! Sorry för ett rätt innehållslöst inlägg - trodde att jag skulle hinna med mer men icke. Vi hörs hemma! Pusss

Kommentarer
Postat av: Ronja

Välkommen hem igen! :D Vore kul med en liten genomgång av modeveckan om du skulle ha tid :)

2009-03-05 @ 19:41:21
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0