Den perfekta vardagsklädseln

Idag har jag på mig vad som måste vara världens bästa vardagsklädsel. Ljusrosa/vitrandig skjorta från Ralph Lauren instoppad i ett par jeans. Matchar gör jag med stor silvrig "herr"klocka från Omega, lite armband och en ring. Fick inspirationen när jag såg den här bilden igår, det är exakt den skjortan jag har:

Fast jag har mina favvojeans till, det är Acne Hex i tvätten Lena. Älskar tvätten och passformen. Sitter som en smäck men ändå inte ett andra skinn.



Snyggt va? Inte fashion på något sätt, cleant och klassiskt. Investera i en sån här skjorta, sätt upp håret i en hästsvans, lite snygga accesoarer runt armen till det (herrklockan är viktig!) och du är perfekt vardagschic! Måste verkligen sticka nu.. då slänger jag i alla fall på mig skinnjackan från Acne.. stövletterna med perfekt jobbklack från Hope sitter också på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0