Mer om mig!

Hej härliga människor! Så typiskt mig att hänga på blogg.se de dagar då jag har mer att göra än någon annan dag. Har fixat designen lite ytterligare. Fräscht va? Inte så kul layout kanske, men väldigt cleant och vårigt. Fräscht helt enkelt. Kanske blir lite roligare någon dag när jag får tid. However, gillar förändring! Var så sjukt trött på den där vinröda skiten och det typsnittet jag hade på rubriker mm. innan.

Nu till lite framtidsplanering i bloggen. Vill verkligen komma igång igen. Jag kommer inte att lova någonting nu, men jag vill verkligen uppdatera regelbundet. Några gånger i veckan åtminstone till att börja med. Dock kommer det kanske inte att vara så ambitiöst som tidigare med variation på inläggen, mycket bilder och riktigt lååånga inlägg - det är alldeles för tidskrävande men lite uppdateringar om mig mig mig sånt jag känner för att skriva om låter väl bra?

Så jag tänkte att vi skulle dra igång det här med några inlägg som verkligen fokuserar på MITT LIV för ovanlighetens skull (ironi) haha, nej jag menar inlägg som handlar om mitt liv från 20-30, var jag bott, vilka jag dejtat mm. Hoppas inte för mycket nu men.. visst låter det spännande? Har ändå en hel del kul att skriva om och ni kommer att lära känna mig mycket bättre.

Men jag vill ändå ha hjälp på traven! Ni, mina kära läsare och kommenterare, får gärna ställa frågor. Anonymt är helt ok! Och jag menar inte frågestund, utan lite mer djupa frågor om mig som person och mina upplevelser. Jag har inte så höga förhoppningar på er här, men något kanske någon kan kläcka ur sig? Våga fråga!

With love,
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kan ha fal men skrev inte du om "den värsta dagen i ditt liv" förut, när du var ung och hade druckit lite myckte sen fick man aldrig vet vad som hände.. när kommer del 2? (det var rikitgt länge sen)

2009-03-12 @ 00:04:37
Postat av: M

Åh så roligt!! Jag har längtat efter att du ska uppdatera oftare =)

Du skulle kunna få skriva lite mer om dina resor! Tycker det är så roligt att höra. Kanske lite om din barndom? Eller det kanske är för privat

2009-03-12 @ 06:10:43
Postat av: Emilié

Det låter skitbra! :)

2009-03-13 @ 12:10:40
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Ronja

Love the idea! Ska klura på lite frågor

2009-03-14 @ 21:39:59
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0