MILANO!

Heeej! Sorry for sa otroligt kass update! Just nu ar jag i underbara Milano, Italien. Och vet ni vad det ar i Milano just nu... FASHIONWEEK! Wooooho! Storsta anledningen att vi akte hit faktiskt.
Jag och H ar har och tack vare henne har vi det super! Hon traffar sin alskade modefotograf, som fixar in oss pa flera riktigt prestigefulla modevisningar, vi ater gott och shoppar galet. Jag alskar Milano! Jag alskar modeveckor! Sa det ar en otroligt lyckad kombiniation, hela staden bara bubblar av mode.. love it.
Hinner och orkar inte beratta mer detaljerat an sa har just nu, men jag kan saga sa mycket som att jag har varit pa Marni-visningen. Ett av mina storsta fashion-moments ever! Tack H for att du lyckades fa "Den Italienska Fotografen" att falla for dig! Gryyymt jobbat mate! Haha nu sparar jag lite men en update har jag lyckats med iaf!

Allt ar perfekt och jag mar sa bra! Saknar dock Dromprinsen och min systerdotter valdigt mycket. Resten av familjen och vannerna ocksa saklart. Uppdaterar snart igen!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Meeen guuuuud vad kul!! :D ENJOY! Jätte fint att du tog dig tid till att uppdatera hihi. Kram

2009-03-01 @ 19:12:58
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: M

Äntligen update!!! Och vad avundsjuk jag är =)

2009-03-02 @ 17:46:12
Postat av: Valentina

Åh, det låter ju helt underbart!!

2009-03-06 @ 18:41:52
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0