Mys

Lång, stressig men ganska rolig dag som fick ett perfekt avslut. En stor kopp grönt te och mörk choklad i Drömprinsens famn framför Greys (yup, det var min tur att stå för tv-valet ikväll.. det har blivit mycket sport det senaste) Anatomy. Nu tittar han på Entourage, men jag är alldeles för trött för att fokusera. Anywas.. han sover här ikväll och förhoppningsvis kommer han att göra det veckan ut. Om jag får bestämma i alla fall. När vi båda har mycket på jobbet hinner vi knappt träffas men då blir det toppen att få en liten stund med varandra på kvällen. Sen middag och tv-mys räcker långt..

Men visst har Greys Anatomy ryckt upp sig rejält? Tyckte det var riktigt dåligt ett tag, men nu är det gamla goda vanliga Greys igen med kärlek, rå humor, poetiska rader, snyfthistorier, operatio ner och jaa.. LITE (men inte för mkt) övernaturligt. Perfekt lång-dag-på-jobbet-underhållning.

Nu ska jag sminka av mig, ta ut linserna och borsta tänderna (ooh så intressant!). Sedan blir det lite klädval och sen ska jag krypa ner under täcket med en bok och vänta på min prins.

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0