Ny vecka, nya tag!

Förra veckan var inte direkt lyckad. Ingenting speciellt hände, men jag var på allmänt dåligt humör och det kändes som om ingenting gick rätt. Plus att jag var jag sjuk i några dagar. Helgen var inte något speciellt den heller, seg utgång på fredagen (saknade DP) och myskväll med familjen. Finns inte så mycket mer att berätta om helgen som kan vara spännande för er att veta.

Men nu är det en ny vecka och den här ska bli bra! Jjag har en hektisk vecka framför mig. Möten, luncher, middagar, , biodate, shoppingrundor, fester... ja kalendern är fullbokad! Låter jobbigt, men jag älskar det! Är lite rastlös av mig antar jag..  Plus att mamma och pappa åker iväg på en lång weekend till Frankrike på onsdag, så jag ska passa vovven. Mys! Älskar den lille plutten, vi kommer att ha det så kul ihop! Inte så bra timing att vara hundvakt när jag har en så hektisk vecka, men i värsta fall så är ju Storasyster mammaledig så hon får väl ta över.. men jag ska nog se till att det inte blir så!
Nu ska jag strax lämna kontoret och ta mig hem till Drömprinsen. Han var ju i Köpenhamn förra veckan, och vi har inte hunnit ses ordentligt sen han kom hem. Saknar min älskling!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0