Om allt och inget

God damn it, håller på att bli sjuk. Ont i kroppen, huvudvärk och halsont. Sitter uppkrupen i soffan och kollar på ett avsnitt vänner. Chandler får mig att skratta som ingen annan. Och Joey. Och Ross. Och Phoebe. Och Rachel. Och Monica. Friends it is helt enkelt. Min humor till 100 %. Humm ska försöka resa mig under det berg av filtar jag ligger under och sätta på grönt te. Sen blir det Spårlöst.

Annars då? I veckan har jag inga speciella planer, som tur är med tanke på att en del av veckan kanske kommer att spenderas i lägenheten. Jag och H har planerat in en supershoppingrunda, var evigheter sen jag shoppade över huvudtaget så jag känner att jag kan unna mig att bränna lite pengar på min största hobby.

Drömprinsen kom förbi alldeles nyss, trots att jag mår kasst. För att säga hejdå, han åker till Köpenhamn på jobb över några dagar. Kommer att sakna honom, usch jag hatar att vara beroende av människor men min längtan efter DP när vi inte har setts efter bara några timmar måste ju liknas vid ett beroende. Kanske ska ta några steg tillbaka i vår relation, så det inte går för långt.. Jag ska ju vara självständig!

Nä, det var ett skämt - men jag tycker som sagt inte om att vara beroende av människor, vare sig vilken relation det handlar om. I'm strong and I can take care of myself for heaaaaaaaavens sake! Ok nu börjar jag spåra sådär som jag brukar göra vid slutet av den här typen av inlägg. Detta inlägg blev btw extremt värdelöst,  får jag skylla på att jag är risig?


Kommentarer
Postat av: Ronja

Gillar inlägget :) hehe, det är kul att följa dina tankar genom hur du uttrycker dig själv hihi. Hoppas att du mår bättre snart!

2009-03-23 @ 22:01:51
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0