Önskekollage

Mode och allt vad det innebär är min stora passion. Vilken dröm att jobba som stylist.. Fast jag vet inte om jag har tillräckligt modern och nyskapande smak för att jobba som det. Men tänk att få öppna sitt eget Nathalie Schuterman? That my friends is a dream... that won't come true. För jag har ju mitt jobb som jag älskar mer än något annat, att pyssla ihop snygga kombinationer är en hobby. Och bloggen är perfekt att få ett tillfälle att leka med snygga (och dyra!!) produkter, mixa och matcha. Stylist/Inköpare på låtsas!


Vit klänning - Diane Von Furstenberg

Jeansjacka - Marc Jacobs                                         Metallicjacka - Rick Owens
Väska - Balenciaga                                                     Vit skinnväska - Chloé
Skor - Brian Atwood                                                     Stövletter - Christian Louboutin (klacken blev misshandlad i kollaget)

VILKEN SKULLE NI VÄLJA? Båda stilarna är helt min stil. Lyxigt, spännande, skyhöga klackar och lite väl  matchy matchy. I den första outfiten så får man en stor dos färgstarkt och crazy, som tonas ner av klänningen. Medans man i andra outiften får en brun och rå look som tonas ner av den söta klänningen. En perfekt klänning som kan matchas på HELT olika sätt.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Snyggt! :) Jag skulle nog ta outfit nr2. Mer för mörka färger :)

2009-03-30 @ 12:24:34
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0