Schlager-fest

Precis som alla andra så ska jag självklart vara übersvennig och se på Melodifestivalen ikväll. Delfinalerna klarar jag mig utan, men finalen känns lite som ett måste.
Jag har faktiskt styrt upp en middag, eller schlagerfest med 12 nära vänner. På gästlistan står bland annat DP, H, Baby, Red, Trendy, Stekarn och J. Vi ska äta god mat, dricka skumpa och klaga på allt och ingenting i den spännande finalen. Sjävkalrt ska vi även satsa på vem som vinner, kommer tvåa och vem som blir sist. Sedan drar vi vidare, och inte till vilket ställe som helst, utan till självaste efterfesten av festivalen! Om allt går som det ska förstås, men just nu ser det ljust ut enligt Stekarn.

Nu måste jag forstätta med maten. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0