THE Afterparty

Lördagskvällen blev superlyckad. Först hade vi en jättetrevlig middag, med god mat (som jag H & Baby lagade), singstar schlager och självklart - Melodifestivalen. Sedan drog vi vidare på efterfest. Och inte vilken efterfest som helst utan Efterfesten med stort E. Hehe. Men det var jättekul!! Sjukt bra drag och stämningen var på topp! Dansade och minglade natten lång med alla härliga människor. Schlagermänniskor är sjukt nice då de till skillnad från andra musiker inte ska spela sådär svåra och diviga. Med vissa undantag förstås.. Haha.

En viss deltagare fick även upp ögonen för MIN pojkvän och klängde lite ett tag. Hade nog blivit avis om det inte varit för att jag stod och pratade med en riktig charmör ett tag.. Jag var inte intresserade eller så, men ni förstår säkert vad jag menar när jag säger att det är svårt att inte falla för uppmärksamhet från vissa människor. Men no worries - bara oskyldigt snack och lite dans.

Herregud, jag är 30.. måste lägga av med detta festande, flirtande och dansande. Dags att köpa ett radhus och en volvo. Men jag har ett bonuskort på mataffärern och jag pensionssparar! Alltid något.

Om en stund ska ni få ta del av lite relationsproblem. Och nej inte jag och DP denna gång, utan det är H som med sitt medgivande som kommer att stå i fokus!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Låter som en kul efterfest! :)

2009-03-17 @ 19:27:03
Postat av: malin

Va roligt att du har börjat skriva oftare nu!=D

2009-03-18 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0