The City

Sitter och kollar på The City. Drömmer mig tillbaka till N.Y. Bodde ju där när jag var ungefär i huvudrollen Whitney Ports ålder (..tror jag?). Att bo i N.Y kan jag längta till otroligt mycket ibland. Att en ledig dag bara strosa runt på Fifth Avenue med en Starbucks-dryck i handen för att sedan ta och möta upp lite vänner i Central Park och ha picknik, bara en sån sak. Det är sånt man inte gör när man bara är där på semester. Har många gåner funderat på att flytta dit under ett år eller två, men det finns så mycket som håller tillbaka mig. Vännerna, familjen, företaget. Det skulle vara om jag tog tjänstledigt en period och fick med mig Drömprinsen.. hmm.. Ok, känns inte så bra att jag delar med mig av dessa planer till ER före de inblandade haha.

Hur som.. Whitney är sjukligt snygg och har en grym klädstil.
Älskar den här outfiten. Ursnygg, smickrande klänning som ser mer "dressed" ut (dvs. att kortkort med spaghetti-band lätt kan bli.. billigt) med hjälp av de täckande strumpbyxorna, ankelbootsen, halsbandet och klockan som acessoar. 

 
Om jag var homo så skulle jag falla för en tjej med ett utseende som Whitneys vän och kollega Olivia Parlermo. Socitetstjej i N.Y som vet hur man ska klä och sminka sig! Det kan inte bli så mycket mer "SIS" än vad Olivia Parlermo är. Jag har dock inte sett tillräckligt många avsnitt för att kunna kommentera personligheten haha. Men samma stil har vi defintivt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

"Ok, känns inte så bra att jag delar med mig av dessa planer till ER före de inblandade haha." Haha underbart! :D Kul att se flera inlägg! wiie :)

2009-03-18 @ 21:25:57
Postat av: Åsa

Man kan kolla på alla avsnitt på mtv.com, den första säsongen är precis slut. jag hoppas verkligen du inte har samma personlighet som olivia, hon är en riktigt lite bitch!

2009-03-19 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0