gästblogg

Heeej! Detta är "SIS" kära vän "H" som skriver. SIS orkar inte blogga längre men eftersom det är några få som ändå kikar in här varje dag så tänkte jag säga hej, så ni får någonting att läsa.

SIS förra inlägg har varit lite deppdepp så jag känner att jag bara måste förtydliga en sak... SIS är lycklig och glad! Hon har en snygg och trevlig pojkvän som skämmer bort henne totalt och är världens charmigaste, hon är egenföretagare, har världens härligaste lägenhet, en garderob att döda för, världens mysigaste familj och sist men inte minst..VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER (syftar på en speciell he he gissa vem?).

Men trots att hon har det så här bra så finns det självklart alltid saker som känns jobbiga och svåra, och dom har hon lyckats riktigt bra med att dölja här tidigare I guess..

Själv dejtar jag en italienare.. vi har varit exclusive ett tag men vi har båda väldigt intensiva jobb och det är sjukt bökigt att hälsa på varandra. Thank god for skype säger jag bara.. annars hade detta inte varat länge. Det jag vill säga är..undvik att bli kär i människor som bor långt bort! Distansförhållande är sjuuuukt jobbiga. Men jag är så kär i denna man att jag inte kan släppa taget om honom. Men jag litar inte helt på honom.. han ligger säkert runt som fan där borta i Italy..medans jag sitter här hemma och saknar honom till döds. Har alltid varit en riktigt kåt och härlig tjej men nu är jag kär i den där jäveln och vill inte ha nån annan! Inte ens en sjukt snygg kille som stötte på mig i helgen... ett tag tänkte jag "bara ett one-night-stand kan väl inte göra någon skada...här sitter jag bredvid en kille som tycker jag är het och vill ligga" men sen så dök den där jävla italienaren upp i huvudet. Jag hatar kärlek. Jag hatar att jag alltid blir kär i fel killar. Jag lyckas alltid bli sårad. En liten del av mig vet att min italian-romance inte kommer att hålla länge..men jag är för kär för att erkänna det för mig själv. Fuck.   

 Sorry om jag är grov..men alla är inte lika fina i mun som SIS  och jag måste ju få passa på när jag är anonym hahaha. Jaja.. inser att ni kanske inte finner detta superintressant men det var typ skönt att skriva av sig lite. Kanske lånar den här anonyma-kärleks bloggen då och då..tsss?


Kommentarer
Postat av: M

Vad kul med uppdatering från "H" !!

2009-05-05 @ 18:05:11
Postat av: Ronja

Hehe gillar hur du skriver! :D

2009-05-09 @ 10:19:38
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0