High heels have got me falling down on my knees

¨

Bild: saksfifthavenue.com
Rubrik: Mando Diao - High Heels

Det var längesedan jag köpte ett par designerskor, mina allra största last här i livet (sjukt mainstream, men det är inte så konstigt att kvinnor är besatta av heels.. hur trista kläder jag än här känner jag mig alltid vacker och sexig när jag stapplar runt i höga klackar). De senaste som kom till samlingen var i Augusti, mina älsklingar från YSL(tribute sandal), men dessa fick jag ju faktiskt i present.

Men idag.. gick jag bestämt in på Gucci. Flera gånger i veckan har jag varit inne och klämt på dom, provat, frågat om priset. Bestämt gått ut ifrån butiken, men inte kunnat släppa bilden av dom i huvudet. Idag blev det köp. Sluuuuuuuuuurp sa det och så ekade det tomt i shoppingkontot men det glömmer jag lätt med tanke på hur mycket jag älskar dom och hur mycket jag kommer att använda dom - har svårt för svart så här på sommaren, och de enda designerheels som jag verkligen gillar och använder på sommaren är de guld/vita från Jimmy Choo, och dem är inte så praktiska då dom är väldigt svåra att ha när det inte är så uppklädda tillfällen - okej, varför försöker jag övertala mig själv/er. Just nu känns det i vilket fall som helst som om dom var värda varenda öre! 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Likeee! :)

2009-05-10 @ 11:44:20
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: Christine

Grymma skor! Hoppas ni blir lyckliga tillsammans. ;-)

2009-05-11 @ 18:51:58
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0