Sakta men säkert

Hej. Läste precis kommentarer från typ 2007 (uttråkad). Riktigt många läsare jag hade då. Nu är det rätt dött här på bloggen, men det har nog sin orsak - jag ger inte bloggen så mycket liv jag heller haha.

Idag mår jag bra. Har legat på Djurgården på en läig plats och solat med DP, Glossy och VB (även dom ett par). På menyn stod färska stenugnsbakade baugetter med diverse pålägg, brownies, jordgubbar och sist men inte minst rosé. Klyschigt som bara den, men finns det något mer vårigt och underbart än att sitta i gräset vid vattnet med goda vänner och dricka rosé.

Kändes skönt att umgås med VB och Glossy också. Dom är precis som jag och DP på väg att sakta(!!!) men säkert lämna sina förra liv med party varje kväll och inget ansvar. Jag börjar mer och mer längta efter att växa upp och bli vuxen. Jag är ju hela 30 år. Jag är inte riktigt redo att gå hela vägen ut än, men om  jag bara tar det lugnt och tar lite i taget så kommer det att gå så bra. Det bästa är att jag känner att DP också är redo. Det skulle jag aldrig trott om honom de första månaderna jag lärde känna honom. 

Jag älskar mitt liv som det har varit de senaste åren; jobb, fest, shopping, dating osv. Men jag känner att jag är på väg att göra andra saker av mitt liv. Jag säger inte att jag ska ge upp det där andra (okej dating, jag har ju DP nu) men jag värderar annat också nu. Jag värderar att en fredagkväll sitta hemma och prata om allt och inget med mannen jag älskar instället för att sitta och klänga på någon kille med en drink i handen på en svettig klubb med hög musik. 

Singel I Stockholm is fading away, och det glädjer mig.. ♥


Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar att läsa din blogg lika mycket som jag gjorde förut.

2009-05-18 @ 17:50:35
Postat av: Ronja

I'm happy...so happy for you...

Det känns fortfarande lika bra att läsa din blogg ska du veta :)

2009-05-19 @ 09:06:54
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: valentina

va gulligt :)

2009-05-19 @ 22:51:37
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0