the end of one journey

Idag har vi varit i lägenheten hela dagen, packat upp, plockat och fixat. Det blir så fint! Längtar efter att bo där, men framförallt längtar jag efter att bo med min prins. Nu sitter jag i min tomma lägenhetet och känner mig rätt tom. Ligger i sängen i mitt sovrum och sängen är i princip det enda som finns kvar.
Lägenheten är såld, känns konstigt att någon annan ska bo här.Har ju ändå bott här så länge, det är det här stället som har varit basen i mitt liv. Jag längtar något otroligt till flytten (på onsdag!) men samtidigt så är det alltid svårt för mig att lämna det gamla bakom sig. Jag bara tänker på allt jag upplevt här.. och då menar jag inte bara sängen, haha! Skämt(?) å sido, jag kommer verkligen sakna det här stället. Jag kommer faktiskt till och med sakna dom här åren i mitt liv. Jag har utvecklats något otroligt sedan jag bosatte mig här (kom tillbaka efter många år utomlands, flyttade in och startade upp mitt företag).. jag har blivit jag. Äh nu svamlar jag, vet inte riktigt var jag vill komma och då är det bäst att lägga av.
This is the end of one journey,
But the beginning of another

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0