ÄLSKLING,

Vi har hittat vår lägenhet.
Vi ska bli smabos.
Våra singelliv är över nu, jag har vetat det länge - men när kontraktet skrivs på skriver vi också på vår kärlek.
Vår realation blev inte bara ett av alla förhållanden, det blev mer än så,
En gemensamt ägd fastighet. Gemensam ekonomi. Själsfränder.
Älskling, den första oktober är den första dagen på vårt nya liv.
JAG ÄLSKAR DIG!
Visade bloggen för min älskling igår, har inte funderat något speciellt på det - det känns bara naturligt. Jag vill inte ha några hemligheter för honom. Han sa att han ska försöka hålla sin nyfikenhet under kontroll och inte läsa allt. Men honey - feel free. Det är upp till dig!
Detta betyder inte att jag kommer att sluta blogga, men ni får acceptera att jag inte är Singel I Stockholm längre. Jag är inte intressant att läsa om på samma sätt längre..

Kommentarer
Postat av: M

Stort GRATTIS till er!!! Vad underbart =) Hoppas bara på fler inlägg för jag gillar din blogg!

2009-09-20 @ 17:20:44
Postat av: malin

så otroligt kul!

grattis!

2009-09-23 @ 09:47:32
Postat av: Jenny

Hej!

Hittade ingen mailadress så skriver här istället.



Sökte på blogg.se med orden singel och karriär av den enkla anledningen att jag är singel och just ska till att börja min karriär :)



Hittade till din sida där jag läser det första inlägget där det står att du ska bli sambo.. Nyfiken som jag är började jag ju fundera på hur detta hängde ihop. Därför började jag från början och läste dina blogginlägg och det är som en film! Från ett visitkort på topshop till sambos. Stort grattis!!



Bara så du vet så har du gett mig inspiration och hopp om framtiden. Önskar dig stort lycka till och jag kan lova att du har en ny trogen läsare!

2009-09-28 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0