Stella

Sitter på jobbet och väntar på en telefonkonferens.. är sjukt hungrig men hinner inte springa iväg och köpa något så jag smaskar på det smått och gott vi har att erbjuda här.. inte mycket idag dock. Honugsrostade jordnötter må vara sjukligt gott, men inget passande för en vrålhungrig.
Ska nog be DP köpa med pizza på vägen hem, så slipper jag laga mat. Han har en grym pizzeria vid sitt jobb. Är sugen på en äkta italiensk klassiker. Spröda, tunna, mozzarella, tomat, parma, oliver, ruccola..Yum. Haha det här inlägget genomsyras verkligen av min hunger!
.
Idag träffade jag Baby för en lunch. Supermysigt, jättelängesedan vi umgicks bara vi. Hon är så himla fin den tjejen, smart, söt och tror gott om allt och alla. Sådana människor brukar jag (som är en sann pessimist och ett riktigt pedantiskt kontrollfreak) tycka är naiva. Men min Baby, hon är inte det. Hon är bara sådan som alla borde vara.. Kan inte riktigt förklara det bättre än så.
.
Till något helt annat; Stella McCartney Pre Fall'10. Bärbart, välgjort, inspirerande. Stunning helt enkelt. Passar lika bra som inspiration nu för våren. Exakt som på bilden här till vänster ska jag se ut i vår. Riktigt chict.
Klicka för att se hela kollektionen på världens bästa hemsida för fashion updates - Style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0