strawberry swing

Det är fredagskväll och jag ligger hemma i soffan, sjuk. DP är ute med sina vänner och äter. Hoppas att han kommer hem tidigt och tar hand om mig.. Blir nog en kväll framför Let's Dance och Solsidan med laptopen i knät.. förhoppningsvis en skype-date med min älskade lillebror som befinner sig i USA och pluggar. Saknar dig lillen.. du är pusselbiten som saknas i mitt liv just nu. Säger det inte tillräckligt ofta, uppskattar dem inte tillräckligt - men min familj betyder så otroligt mycket för mig. Mamma, Pappa, Lillebror, Storasyster (och SP och världens finaste systerdotter får inte glömmas!), utan er hade jag inte varit där jag är idag, ingenting hade funkat utan er.
.
Haha, känns det inte som att jag är väldigt sentimental när jag skriver på bloggen these days? Antar att det är ringen på mitt vänstra ringfinger som har dragit fram mycket känslor. Är helt enkelt fylld av kärlek. YÌIIHUU nu loggade lillen in på Skype! Sorry att det inte blev ett ordentligt inlägg den här gången heller, men en pratstund med min bror är prioritet nummer ett just nu.
.
Ska försöka skriva snart igen. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0