23.36

Hej. Det blev inte något speciellt ikväll. Jag, tre tjejkompisar & två killkompisar åt sushi på East. Vi åt och pratade i flera timmar. Några gav sig ut på krogen men jag & H (som jag har börjat umgås med jättemycket igen!) hade sällskap hem. Vi mötte Drömprinsen utanför East, han skulle ut och "svira" jag sa på skoj; "Gör inget dumt nu" och han sa "Varför skulle jag, när jag får umgås med en flicka som du". Jeesus vilken charmör han är, haha! Bara för att det här är en anonym blogg och ingen av er som läser vet vem jag är så kan jag avslöja att jag faller och faller för Drömprinsen mer och mer hela tiden. Yup, jag är kär. Åh, vad konstigt det känns! Ni är dom första som får veta det... efter H!

Nu är jag jättetrött. Ska lägga mig i sängen och somna till FRIENDS. Godnatt!

KOMMENTERA, SÅ TRÅKIGT MED SÅ FÅ KOMMENTARER - JAG VET JU ATT NI LÄSER :)

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad kul!!! Hoppas han känner likadant för dig =)

2007-11-17 @ 09:53:50
Postat av: Ronja

Vilken charmör :)

2007-11-17 @ 13:09:15
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Ma

va roligt! =D

2007-11-17 @ 17:11:27
Postat av: Valentina

jag älskar den där charmiga stilen hos killar ;)

2007-11-17 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0