Singel I Stockholm. Live from Drömprinsens badrum!

Hejsan! Är hemma hos Drömprinsen. Var tvungen att "låna badrummet" haha. Älskar min mobil, funkar urbra att ta sig in på internet och blogga, mkt bättre än MMS-bloggning.

Hur som helst, skulle äta middag här och vi hade det jättemysigt. Sen ringer det på dörren. Drömprinsens kompis Mr. Long (han är sjukt lång, därav smeknamnet!) kom. Han och hans sambo hade precis gjort slut och han "hade ingenstans att ta vägen". Haha stackaren blev ganska förlägen när han upptäckte att Drömprinsen hade sällskap. Drömrpinsen tittade ursäktande på mig och bjöd in honom. Doesn't bother me at all - hade gjort exakt samma sak mot en kompis som nyss brutit, vilket sällskap jag än hade. Så en extra tallrik och ett till vinglas plockades fram. Första gången vi träffades, har sett honom "ute" förut men aldrig pratat. Han är urtrevlig! Tänk allt är verkligen perfekt med Drömprinsen, han har tom. kompisar som inte ser tjejen som en fiende (ytterst sällsynt). Lägger min skosamling (det värdefullaste jag har) på att det var hans idé att göra slut. Han verkar lite deppig men framförallt lättad.

Så det blir till att åka hem ikväll! Haha. Men jag hade faktiskt inte tänkt mig något annat. Men nu måste jag gå ut, annars kan det bli lite pinsamt länge. Fast jag gav Drömprinsen läge till att prata med Mr. Long man mot man - så snäll är jag (gjorde det inte alls för min egen skull, verkligen inte). Men som sagt är det dags att lämna detta underbara badrum - vitt smårutigt kakel, mörkgrått stengolv av något lyxigt material, jacuzzi, massagedusch - jag har haffat en rik man också! Inte för att det spelar någon roll i det stora hela (ok, jag erkänner självklart spelar det en ganska stor roll, men det viktigaste är ju det yttre inre).

Hoppas att ni uppskattade min mobilupdate - allt för er ju!
Singel I Stockholm (sittandes på kanten av en jacuzzi haha).

Kommentarer
Postat av: Maria

oj så långt du hann skriva :)

2007-11-25 @ 19:54:28
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: M

Har saknat uppdateringar om han!! Och du verkar ha hittat en riktig keeper.

2007-11-25 @ 20:32:29
Postat av: Hanna

En sådan här blogg har jag saknat i min favoritlista!

2007-11-26 @ 10:37:32
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Ronja

åhhh! vilken uppdatering! woho :D kul att veta att hans vänner kan vända sig till honom. Pålitig ;)

2007-11-26 @ 13:51:42
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0