YESTERDAY

Kom hem igår vid 18.30, Drömprinsen hade lämna ett meddelande;
"Hej, jag råkade beställa lite för mycket mat, så om du vill komma förbi och äta så vore det jättekul. Får inte tag på dig, men jag skickar en taxi till din port vid 19.00 så får du komma om du vill"

Gratis mat? Snyggt, romantiskt, hett, charmigt sällskap? Underbar lägenhet? Sa jag världens hetaste kille? JAG  KOMMER! Bytte snabbt om  (Acne jeans, Marc Jacobs välgörenhetstee, ankelboots) sminkade mig och kastade mig till porten. Där stod en taxi och väntade på mig! Jag menar, hur ofta gör en kille något sånt - skickar en taxi till en tjej utan att ens vara säker på att tjejen kommer?!

Vi hade det hur som helst jättemycket och låt mig säga såhär, jag vaknade upp i hans säng haha. Fast han låg och sov, hade gärna legat kvar och ätit frukost med honom men jag hade überbråttom till jobbet. Så jag lämnade en gullig lapp typ; "Tack för igår snygging, jag ringer dig (och det gör jag verkligen, inte bara en replik i detta fall)" sedan bar det av till jobbet. Stekarn och mina arbetsmyror tittade lite på mig. Är det du SIS? I princip osminkad, ostylat hår, JEANS och en TEE?! Vad händer med världen? Stekarn sa till och med "Vem är den lycklige?". Haha, tänk vad bra han känner mig... Jag ville i alla fall svara; JAG ÄR DEN LYCKLIGE! Men jag behärskade mig.

Nu ska jag åka hem, så vi hörs hemma!  (ganska flummigt inlägg, men ni klarar er va?)


Kommentarer
Postat av: frida

Det där lät som en riktigt karl;)

2007-11-20 @ 17:46:08
URL: http://fridizzz.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, låter som att du har fått tag i världens gulligaste kille, det låter nästan som hämtat ur en saga, underbart! :)
har sagt det förut men det tål att upprepas: älskar din blogg! :)

2007-11-20 @ 19:42:32
Postat av: Ronja

Oh lord! Så gulligt, charmigt och väldigt romantiskt! :) håller tummarna för er!

2007-11-20 @ 20:13:18
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: M

Gud så romantiskt! Lycka till med han. Jag längtar alltid efter uppdateringar om han!

2007-11-20 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0