The very first time

Det var en underbart trevlig överasskning att mötas av så många kommentarer när jag kikade in! Det där inlägget jag skrev innan var mest för att kolla om jag verkligen hade några "riktiga" läsare - så det där lilla ultimatumet var inet så seriöst som det verkade, känns nämnligen lite töntigt nu i efterhand! Ska verkligen försöka att bli en überbloggare som uppdaterar hela tiden, för jag tycker ju att det är så kul att blogga!

Min date med Drömprinsen i Lördags då. Hehe fastän jag är anonym känns det lite ehh.. pinsamt (?) att skriva men.... vi gjorde det! Haha, nu fick ni det ni hade väntat på, va? Och jag antar att ni vill veta hur det var, och det var lika bra som jag hade förväntat mig, haha! Oh dear, jag som aldrig brukar skämmas eller bli nervös, och här sitter jag och ska skriva om första gången med Drömprinsen på en ANONYM blogg där INGEN av dom som läser mig känner mig (?), och då blir jag nervös! Haha. Vi var i alla fall hemma hos mig, och innan dess hade vi lagat mat tillsamans. Det är så överdrivet sockersött att man blir klibbig på fingrarna bara av att läsa eller? Men vet ni vad. Jag gillar verkligen den här killen, han är charmig, omtänksam, snygg, snäll & rolig. Vad mer kan man begära? Jag vet att jag har skrivit tidigare att jag inte vågar att hoppas någonting, men nu tror jag verkligen att det här kan bli något...

Nu måste jag jobba - men som sagt, det ska bli bättre uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Emilié

Vad ROLIGT! Han verkar ju vara en riktig drömprins (:
Tack, detsamma!

2007-10-18 @ 18:10:06
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: M

Kul! Lycka till med han, för han verkar ju vara underbar :)

2007-10-18 @ 19:19:27
Postat av: valentina

ååh, va roligt! :D
hoppas verkiligen det blir mer där!

du måste bara lova att fortsätta blogga då trots att du inte längre kommer vara singel i Sthlm utan drömprinsens flickvän hihi ;)
lycka till!

2007-10-18 @ 20:36:15
Postat av: madde

va kul för dej...lycka till med drömprinsen..

2007-10-20 @ 21:08:30
URL: http://ooomaddeooo.blogg.se
Postat av: Ronja

Va kul att höra! :D
hoppas att allt går bra

2007-10-21 @ 16:36:23
URL: http://Laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0