Tisdag

Jag & Drömprinsen hade det jättetrevligt igår (as usual) och det känns som om vi aldrig kommer att vara med om den där nervösa tystnaden då ingen har ngt att säga i varandras sällskap, vi har verkligen sjukt mkt att prata om. Bourne Ultimatum var bra! Lite svår att hänga med i, men bara man kollar uppmärksamt så! Vid 23 var bion slut och då promenerade vi hem igen. Om ni vill höra de snuskiga detaljerna kan jag meddela att det inte finns några - en godnatt kyss, men inget mer. Det känns bra att jag inte gör ngt för hastigt med Drömprinsen - kanske låter lite gammalmodigt, men det känns faktiskt riktigt bra att "vänta" tills vi känner varandra bättre. Fast vem vet, någon gång kanske fysiken mellan oss tar över? Hehe.

Menn nu måste jag fortsätta att jobba. See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0