Hey There Deliah - Plain White T's

(I brist på rubrik fick ni er en låt istället, så underbar. Hade den i iTunes långt innan den började spelas på radio)

Hej kära läsare, äntligen fredag - är det inte underbart? Alla skulle ut ikväll, men jag orkar verkligen inte. Hallå, är du trist eller? Nej, jag har bara insett att jag är snart trettio, vilket betyder att man inte måste festa varje kväll. Så det blir ngn bra film, telefonsamtal, datorn och massa gott. Räkna med många inlägg... Bara en grej till, jag är desperat (redan..)! Nej men seriöst, jag har typ varit nära att ringa Drömprinsen tusen gånger idag och fråga vad det i helvete är som pågår! Eller ett sms kanske inte verkar lika desperat? Eller ett mail? Nej ett sms blir bra.

Hej. Du är så snygg och en underbar människa. Jag vill ha dig. Träffas? Hör av dig när du känner för det. Eller nej förfan, hör av dig nu! Du vet att du älskar mig! /SIS

Det blir väl perfekt? Inte alls desperat, påträngande eller töntigt. Verkligen inte... Gaah, jag vill ju träffa honom, men han bad mig ju att vänta tills han hörde av sig! What to do? What to do? What to do?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med hemmakvällar ibland! Tycker även jag som precis går in på 20-strecket ;) Vad håller DP på med?? Ska han låta dej sitta och vänta en hel månad eller? Näää för att kompensera detta får han allt bjuda ut dej på en riktig hejdundrande dejt nösta gång. helst hämta upp dej på sin vita springare :)

2007-09-28 @ 19:46:37
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Usch va jobbigt att han inte hör av sig..

2007-09-28 @ 21:25:15
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: sanna

den låten är verkligen helt underbart bra:)

2007-09-29 @ 17:26:45
URL: http://sanis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0