Only Physical Attraction ?

Tack för fina kommentarer! Ska verkligen försöka att uppdatera mer, men det är svårt att komma ihåg - släng in en kommentar och påminn mig bara, kollar nämnligen in här  på bloggen och godkänner kommentarer mer än dubbelt så ofta som jag skriver inlägg.

Okej, daten i fredags då. Jag valde outfiten med silverlinnet, och hey - det var länge sedan jag kände mig så snygg. Så med självkänslan i topp hoppade jag in i taxin. DÖH var ursnygg och den ganska korta taxiresan blev rätt tyst, det kändes som om vi inte kunde börja ngn efterforskning om varandras liv än. Men det blev lite "har du haft en bra dag. jodå, stressigt bara. själv då? jo den var bra tack. det har varit ruggigt väder det senaste" osv. Men sen kom vi fram, fick vårt bord på en gång, beställde in mat (DÖH visade sin plats genom att beställa det dyraste, jag tog något strax över medelpriset). Vi pratade det gamla vanliga första daten snacket - precis som på min första date med Drömprinsen. Maten var god, vinet flödade i takt med våra konversationer. Riktigt trevlig faktiskt. Trivdes dock bättre i DPs sällskap om jag ska vara ärlig - när jag pratade kändes DÖH inte sådär överlägset intresserad. Men det är ändå något som får mig att dras till honom, antagligen bara fysiskt men det kan finnas något annat där. Jag ska ge det en chans i alla fall. Kvällen avslutades med en snabb kram & ett "Jag ringer dig" från DÖHs sida. Well, den repliken visade i alla fall att han på något sätt drogs till mig också.

Söndagskvällen ska tillbringas i min stora härliga soffa med laptopen i knät, en bra film på TVn och mobilen i högsta hugg. En kanna te och choklad lär också slinka ner. Mys. Måste dock jobba lite också, men det känns ok - gillar mitt jobb så mkt fortfarande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0