Rachel, fast mer chic?

Att det ska vara så svårt att hitta någon som vill fika! Är det mig det är fel på?! Haha.. Men nu har jag precis lyckats övertala P att följa med. Ska ringa den näst största sockergrisen i mina kretsar (jag har förstaplatsen) Red och se om hon vill följa med också, hon jobbar precis brevid oss här. Så nu blir det fika och tjejsnack (med två tjejer som aldrig träffats förut, men det ska nog gå bra), sen gymmet och sen lite mingelfest. Härlig dag!

image175Idag har jag på mig skinnjacka från ZARA, jeans från Acne i modellen Hex Martix (love'em), grå mysig, lätt oversize kofta från Filippa K, svart bastee från Christina Riebel, armband från CC Skye, ankelboots från Hope och Miu Miu väskan.

P mailade mig precis (japp, vi är för lata här på jobbet för att tala normalt med varandra) och bifogade den här (<--) bilden med kommentaren "Idag ser du ut som RB, fast mer chic!" Tack älskling, och jag kan inte annat än att hålla med idag (och nej det är inte skryt att erkänna att man har snygga kläder, varför köper man dom annars?). Fast hennes Louboutin med nitar är ju bortom mina nivåer!

Och denna gången var det faktiskt inte medvetet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rachels outfit är riktigt snygg och din låter ännu snyggare! Hoppas att du får en trevlig dag och har kul på festen :):)

2008-04-03 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0