SIS Svarar

Kul med någon som går tillbaka och läser gamla inlägg, Teresia kommenterade ett inlägg jag skrev i augusti (när jag började) och eftersom hon inte har en blogg och jag antar att hon inte kommer gå tillbaka och kolla i inlägget så svarar jag här!

För att förstå lite bättre så är det nog smart att läsa detta inlägg. Det hon frågar om för er som ändå inte fattar är att jag skulle på en date med "Zlatan" för första (och näst sista) gången och jag körde på fika med nödlösningen att jag skulle till frisören på en bestämd tid så att jag kunde sticka om det blev katastrof. Och det Teresia undrar över är alltså om han märkte att jag inte klippt mig på vår nästa date.

Teresia om Människorna I Mitt Liv

hmm jag blev så nyfiken på "frisörvisiten" efterssom du igentligen inte skulle dit märkte inte han det på kvällen ? ;-)

Svar: Jag var riktigt nervös för jag hade varit lite överdrivet tydlig med att jag skulle till frisören så jag var rätt säker på att han skulle tänka på det. Så jag tog den enklaste (nästan för enkla) lösningen; sätta upp håret i en hög hästsvans. Så det var inte så mycket svårare än så. Och han sa ingenting om frisyren heller så jag antar att han inte tänkte på mitt hår över huvudtaget.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0