Stranger

Allt känns lite bättre nu. H var här en stund, som den äkta vän hon är. Ska gå och lägga mig, det har varit en jobbig dag. Imorgon ska jag ringa DP. Jag vet inte ens själv vad jag vill. Men jag hoppas att han ska övertala mig att det är han som var en idiot och betedde sig illa. Sen låter vi det här gå förbi som vilket bråk som helst. Men någonting säger mig att det inte kommer bli så. Det som hände idag var någonting annorlunda, något man inte vill se i ett ganska nytt förhållande. Vi får som sagt se hur det går, jag ska vara stark och inte ge vika. Jag har inget att be om ursäkt för.

Varför blev allt plötsligt så svårt?

I looked at you, and suddenly you became a new person in my eyes
Someone I didn't knew
Someone I don't want to know
A stranger
I wan't the old you back
Please, come back




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0